REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Katowice atrakcyjne dla inwestorów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Katowice atrakcyjne dla inwestorów [RAPORT]
Przyjazne otoczenie biznesowe i zaplecze kadrowe wzmacniają atrakcyjność Katowic wśród inwestorów. W Katowicach i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) zatrudnionych jest prawie 32 000 pracowników w 135 centrach usług biznesowych, z czego 26 600 osób pracuje w Katowicach w ponad 100 centrach. Tym samym Katowice pozostają w czołówce miast z rozwiniętą specjalizacją w obszarze usług biznesowych. Umacnia się również pozycja Katowic w zakresie usług wysokospecjalistycznych opartych na wiedzy (KIBS) – wynika z najnowszego raportu Sektor Nowoczesnych Usług Biznesowych w Katowicach, przygotowanego przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych – ABSL, we współpracy z firmami Colliers, Mercer, Randstad i Randstad Sourceright.
Użytkowanie wieczyste - problem dla inwestorów?artykuł
Pokaż artykuł
Użytkowanie wieczyste - problem dla inwestorów?
Składnikami majątku wycenianymi przez rzeczoznawców często są działki, którym przysługuje prawo użytkowania wieczystego. Określenie wartości tego rodzaju prawa wymaga szczegółowej analizy stanu prawnego, zwłaszcza w zakresie umowy oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste. Analiza taka powinna zawierać cel na jaki przekazana zostaje nieruchomość, co może znacząco wpływać na wartość wyceny oraz podejmowanie decyzji inwestycyjnych.
Kolejowy plan dla Zagłębia Miedziowego!artykuł
Pokaż artykuł
Kolejowy plan dla Zagłębia Miedziowego!
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego to duży projekt kolejowy, który ma na celu skomunikowanie Lubina, Polkowic i Głogowa, ale przede wszystkim nadrzędnym jego celem jest przywrócenie pociągów do Polkowic.
Najem instytucjonalny atrakcyjny dla singliartykuł
Pokaż artykuł
Najem instytucjonalny atrakcyjny dla singli
W dobie dynamicznych zmian na rynku nieruchomości, najem instytucjonalny staje się coraz bardziej popularny - szczególnie wśród singli. Oferuje on nie tylko elastyczność, ale także stabilność i bezpieczeństwo. Rosnąca liczba mieszkań w centralnych lokalizacjach oraz bogate udogodnienia dodatkowo zwiększają jego atrakcyjność.
Pakt kolejowy dla Województwa Łódzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
Pakt kolejowy dla Województwa Łódzkiego
Województwo Łódzkie stawia na rozwój kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 9 kwietnia Pakt Kolejowy z Ministerstwem Infrastruktury oraz Województwem Łódzkim, dotyczący współpracy i współdziałania przy planowaniu i budowie nowych linii kolejowych, które połączą Bełchatów z Łodzią, Piotrków Trybunalski z Tomaszowem Mazowieckim, Wieluń z Chorzewem Siemkowicami i Bełchatowem.
Konkurs na rozbudowę i przebudowę Muzeum Architektury we Wrocławiu rozstrzygnięty [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Konkurs na rozbudowę i przebudowę Muzeum Architektury we Wrocławiu rozstrzygnięty [WIZUALIZACJE]
Poznaliśmy wyniki jednoetapowego, realizacyjnego konkursu na opracowanie koncepcji architektonicznej przebudowy i rozbudowy zespołu Muzeum Architektury we Wrocławiu. Organizatorem konkursu było Muzeum, przy udziale wrocławskiego oddziału Stowarzyszenia Architektów Polskich i Gminy Wrocław.
[śląskie] Firma Supply Technologies wynajęła magazyn na Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Firma Supply Technologies wynajęła magazyn na Śląsku
Firma Supply Technologies wynajęła ok. 1275 mkw. powierzchni magazynowej z zapleczem socjalnym w All...
Panattoni współpracuje z AliExpress i Cainiao przy budowie pierwszego centrum fulfillmentowego w regionie CEEartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni współpracuje z AliExpress i Cainiao przy budowie pierwszego centrum fulfillmentowego w regionie CEE
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, został wybrany przez Cainiao, logistyc...
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przy ul. Przędzalnianej 101/103 trwają intensywne prace przy budowie nowego bloku. To wspólna inwestycja miasta i Widzewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. W 2023 r. do dyspozycji łodzian będzie tu 20 lokali pod wynajem komunalny oraz 19 ze średnim czynszem w ramach tzw. budownictwa społecznego.
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]
Jeden z najbardziej charakterystycznych, zabytkowych budynków w centrum Łodzi, zlokalizowany na rogu ulic Piotrkowskiej i Tuwima (Piotrkowska 98) dawny Magazyn Konfekcyjny Emila Schmechela, a w czasach PRL-u dom obuwniczy należący wówczas do przedsiębiorstwa Państwowe Domy Towarowe (potocznie nazywany "Domem Buta"), powróci na mapę handlową i usługową Łodzi.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]
Z krajobrazu Łodzi znika kolejny wysoki budynek. Przy ulicy Uniwersyteckiej 2/4 trwa wyburzanie dawnego biurowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG). Budynek miał 14 kondygnacji nadziemnych, 1 kondygnację podziemną i oferował 8,1 tys. mkw. powierzchni użytkowej.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA